2009/12/19

孫燕姿-我懷念的

KTV裡偶然唱到,用心、用力、用情的唱著、咀嚼著。
最後一句輕描淡寫的無力訴說,讓我跟著靜默。

還記得稍早在逛街的時候無意間晃進了一間陳列很多小禮服的店,東看西看覺得這件也好看那件也別緻,除了沒有預算購入任何一件的原因以外,心裡面更大的聲音是「我需要一個理由把其中一件帶走--我要為了某個重要的人挑件亮眼的小禮服、驕傲的穿上她、彷彿驕傲的向別人宣告『這個讓你驚艷的我是他的』」

WHERE are you, dear?
Besides mourning for the past, I have to move on......

2 comments:

tinki said...

我也好愛這首歌... 每次聽到都會整個陷入久久不能自拔....
但每次歌聲終了,不管多留戀...我還是會勇敢在心裡大喊~ NEXT!!

Wendy Chen said...

Totally! We should be brave, we all should :D

Move on!

To companies who possess, or are passionate about obtaining and maintaining global reputation, Wendy is the diligent and professional digital marketer who is experienced in digital marketing, is always energetic about solving challenges in the new media field to help the business grow, and can optimize her contributions by utilizing her multilingual and multicultural background.