2010/03/24

幸福感果真持久

從一連串周末的小事件延續過來,穩穩的托著我讓我在一團混亂中游刃有餘、看待事物雲淡風輕。
連回家的路上都能輕鬆漫步,在微涼的風裡自顧自的愉悅的笑了。

有機會的時候就低頭看書,把漫長無聊的捷運旅途因著融入書中的奇幻世界變得有趣。
偶一停頓,就會忽然想起那句悅耳的名言:「女孩子就是需要持續閱讀」,
然後忍不住的想自己厚臉皮的接上「才美」。

我因著閱讀而美,我因著美言而美。
平凡的日子裡如果多一點點這樣不起眼的歡樂因子,朋友們應該就會少接一些我的訴苦電話吧~

No comments:

To companies who possess, or are passionate about obtaining and maintaining global reputation, Wendy is the diligent and professional digital marketer who is experienced in digital marketing, is always energetic about solving challenges in the new media field to help the business grow, and can optimize her contributions by utilizing her multilingual and multicultural background.