2010/08/27

兩張小小的紙就讓我開心到睡不著

媽: 你真好取悅,真容易滿足。
我: 完全中肯。

一直以來我似乎就是這樣,往往是用最簡單、最不花錢的方法就可以覺得自己已經被寵上了天。有你一個走到天涯海角都不忘了我的關懷、有你一個守信的行動,我的世界就可以整個變成亮麗粉紅色,讓我捧著兩張小紙片就在家裡手舞足蹈起來,笑到合都合不攏嘴。

還要謝謝你,跑來跑去都不忘了回來的時候要遞上一些問候。
It is truly privileged to be thought of and to be kept in mind.

: )

No comments:

To companies who possess, or are passionate about obtaining and maintaining global reputation, Wendy is the diligent and professional digital marketer who is experienced in digital marketing, is always energetic about solving challenges in the new media field to help the business grow, and can optimize her contributions by utilizing her multilingual and multicultural background.