2008/08/10

Waiting

等待一個人,走過來輕聲問候
等待一個人,陪伴我談天說笑
等待一個人,一起來分享喜憂
等待,等待那個人

只是,不知道要到甚麼時候
我等的那個人才會發現,我的等候
只是,不知道要到甚麼時候

我癡心等待的那個人,他才會發現,我的等候.....

這是一首國中時候寫的歌,最近不知怎的,意外的回到了腦海不斷迴唱。
尤其今天感覺到那巨大的寂寞之後。

Party很棒,煙火很美,食物很讚,醇酒很香
可是我依然感覺到巨大無比的寂寞,一直盪開、盪開、盪開。





等待一個人......
你為甚麼不、為什麼不!!

なみだが出たよ、くるしいだから。。。
誰が助けって下さい!

No comments:

To companies who possess, or are passionate about obtaining and maintaining global reputation, Wendy is the diligent and professional digital marketer who is experienced in digital marketing, is always energetic about solving challenges in the new media field to help the business grow, and can optimize her contributions by utilizing her multilingual and multicultural background.