2005/06/23

別了,台大

考完最後一科,步出教室,也步出了我的台大生涯.
心底有一個部份是很苦的,很乾的,可是翻倒著胃還是吐不出什麼話語來形容那種惆悵,只能儀式性的擁抱幾個同學/朋友,或許透過他們的體溫,我能感受到一點點屬於台大的溫度.....
在這下著小雨的,戲劇性的昏暗午後....

四年真的飛逝,在我沒有覺察間它已經悄悄的開始,又悄悄的結束了.我是否白白走了這一遭?答案應該是否定的.我滿滿的活過了這四年!滿滿的~~~~~

No comments:

To companies who possess, or are passionate about obtaining and maintaining global reputation, Wendy is the diligent and professional digital marketer who is experienced in digital marketing, is always energetic about solving challenges in the new media field to help the business grow, and can optimize her contributions by utilizing her multilingual and multicultural background.