2005/12/10

Lovely民宿 Wagner Marlis


透過Fuessen Tourismus的協助,我找到了這家小巧而溫馨的民宿。9日上午我打了通預約電話,原本只是想位夜裡才到Fuessen的安排多增加一點確定踏實感,誰知道老闆居然直接提供了到車站接我的服務!(離開前不要跟我charge,拜託...那會破壞所有的好印象...)
My room with 2 beds, shower, toilet

到達住處後,老闆幫我把大行李帶到頂樓(三樓)的房間裡,據稱是他們最大的房間,有兩張床、廁所、淋浴室都包含在房內,早餐依我意8:30AM吃,行李可以寄放在這裡直到我明天下午離去前,老闆還會送我到車站。

天!這樣Euro 20~23!
Sounds really good!

**還是要進行貼心小提醒:我到訪Fuessen的時間是無敵大淡季,譬如整間Wagner Marlis只有我一個客人,整個鎮上後來我只遇到一個亞洲臉孔:一個來自台灣的男性自助旅行者

Address: Von-Freybergstr. 67, 87629 Füssen

No comments:

To companies who possess, or are passionate about obtaining and maintaining global reputation, Wendy is the diligent and professional digital marketer who is experienced in digital marketing, is always energetic about solving challenges in the new media field to help the business grow, and can optimize her contributions by utilizing her multilingual and multicultural background.