2011/01/23

You made the Wendyful day a Wonderful day :)

騎車回家的路上飄雨了,可是暖暖的肚子暖暖的心都讓我不畏風寒。

謝謝"趕流行(性感冒)"的大家抱病前來,謝謝出差出不完組難得到齊,
謝謝演唱會一結束立馬奔來會合的同胞,謝謝人就算來不了蛋糕也已經先到的好姊妹,
謝謝被行事曆誤導太早到達的好朋友沒有選擇棄我而去,謝謝遠道而來被迫晚歸的新朋友不嫌棄。

雖然今年我最想要的生日禮物還是落空了,還好我有你們,牢牢填滿失落,陪我一起開開心心走下去。
真心誠意希望大家一切都好,發現好康的不要忘了跟地處遙遠的我分享,
因為好朋友之間的距離,其實一直都很近 :)

謝謝你們!

No comments:

To companies who possess, or are passionate about obtaining and maintaining global reputation, Wendy is the diligent and professional digital marketer who is experienced in digital marketing, is always energetic about solving challenges in the new media field to help the business grow, and can optimize her contributions by utilizing her multilingual and multicultural background.