2008/02/27

Mommy Said

媽_gmail: 注意喔 要吃鹹檸檬 或葡萄子
還是要自己減壓喔
不要太完美啦
媽_gmail: 要學習分散責任給大家喔
4:34 PM
妳不說 他們就認為你OK啊4:38 PM 練習與完美主義者相處就是不要樣樣都聽下去做
me: 媽媽我想家
4:40 PM 媽_gmail: 家沒有搬走
我們也想妳 像現在這樣可以和媽媽爸爸在線上 很進步了以前我在竹師 真的很想家 也只有偷偷的哭
4:43 PM
媽_gmail: 皮皮昨天晚上 我三點前還在努力做一份ppt 牠竟然上樓來用貓咪聲叫我去睡覺喔 因為他的聲音很像在罵人 媽媽 這麼晚了還不睡喔 那感覺很好玩 我偶而會與牠對話 我覺得我說人話牠聽得懂耶 就像牠說貓咪語 我也知道牠在叫我去睡覺喔
媽_gmail: 女兒 加油 該休息要休息 我們都愛你 不要太ㄍㄧㄥ啦
4:49 PM 媽_gmail: 一定要做一個懂得調適自己的現代人喔
女兒 妳是一個許多人的偶像 但是不要太因為怕別人失望而給自己壓力
4:50 PM 偶而有失敗是正常的

No comments:

To companies who possess, or are passionate about obtaining and maintaining global reputation, Wendy is the diligent and professional digital marketer who is experienced in digital marketing, is always energetic about solving challenges in the new media field to help the business grow, and can optimize her contributions by utilizing her multilingual and multicultural background.