2009/10/19

Emilie's Villa Herbs Restaurant, My Pleasant Home-coming Night

託壽星的福,我們跑到了這家隱身在樂利路巷子裡的精緻休閒餐廳Villa Herbs Restaurant吃喝玩樂。周日的晚上客人很少,我們因為有事先訂下包廂,所以偌大的二樓其實只有我們在其中一個房間旁若無人的喧鬧,餐點和飲料我們很隨性的點、隨性的分攤,話題的流動,我們隨性的讓其蔓延、流轉。
出現的人,有好久不見的G同事四枚,教我好多好多東西的前Maps team專家Emilie與Andy,隔壁cubical常被我們吵到、也常一起跟著出去玩的Vince,完全看不出來籃球打這麼好的Jane。還有因為常到sports day一起打球而結緣的Maureen,還有兩個壽星的高中美女同學Allison和Alicia,以及IMC帥哥Noah。我還記得自己在看到老朋友時的興奮,還記得自己講到舊時光時的神采飛揚,還記得我們開的那幾個玩笑,還有那些你的、我的、他的、她的糗事......我也記得大家在討論Halloween Party的熱烈,還有你一言我一語講著國中叛逆往事的高潮迭起,不過印象最深刻的是:

我記得,與你們在一起的時候,我在活自己。

餐廳選得好!慶生的這個場合挑得好!因為有你們的陪伴,讓我覺得自己又活了起來更好!
I've always wanted to be someone like you. At least- I've always wanted to be someone you cherish. Thanks for giving me the privilege. Thanks for the home-coming evening that was full of joy and happiness. That meant a lot to me. Really.

And again: Happy Birthday! Emilie :D
 

The Villa Herbs Restaurant(借用別人的網誌分享)
台北市樂利路11巷32號
(02)2732-3255

No comments:

To companies who possess, or are passionate about obtaining and maintaining global reputation, Wendy is the diligent and professional digital marketer who is experienced in digital marketing, is always energetic about solving challenges in the new media field to help the business grow, and can optimize her contributions by utilizing her multilingual and multicultural background.