2007/04/22

吵架

吳哥窟的事情啊
反正我就任性、我就亂花錢、我就不會想、我就不懂得節約
反正落後的國家就不是該去的地方
反正年輕人就不懂得想,就只想玩
反正我只會亂請假跑出去玩,假日加班夜間加班都是加假的
反正妳一輩子沒膽子做的事情我就註定不應該做,做了就是萬惡不赦就對了
所以,那現在美國有槍擊事件我就不該去美國唸書啦
反正現在韓國人被討厭了所以長得一副東方臉的人就該自行了斷免得被攻擊就對了

我只是想一想很不甘心....

No comments:

To companies who possess, or are passionate about obtaining and maintaining global reputation, Wendy is the diligent and professional digital marketer who is experienced in digital marketing, is always energetic about solving challenges in the new media field to help the business grow, and can optimize her contributions by utilizing her multilingual and multicultural background.