2007/12/21

西低!感謝主~Homestay又一發

我在New Jersey停留期間由於朋友們前往Las Vegas玩耍、聽王力宏演唱會而我並沒有同行,於是需要自行另覓住處數日。感謝小倩媽咪的大力協助聯絡,最後敲定我從20日晚間起到25日傍晚會投宿在New Jersey另一個城鎮Morristown的羅弟兄家,與他的家人一同過節,期間還會有福音愛宴及一個周日的晨間禮拜,他們也協助聯絡與我同齡的陪我遊闖紐約,我的老天,這真是太奇妙的安排了!

真的,神的恩典無所不在,而且永遠充沛夠用!

寄件者 071224-Ski@Sh...
羅弟兄Paul、羅師母Judy、大女兒Betty、幫忙拍照的小兒子David都對我非常的照顧,誠心感激他們的收留與款待!

No comments:

To companies who possess, or are passionate about obtaining and maintaining global reputation, Wendy is the diligent and professional digital marketer who is experienced in digital marketing, is always energetic about solving challenges in the new media field to help the business grow, and can optimize her contributions by utilizing her multilingual and multicultural background.