2007/12/11

Ching Chao最酷的聖誕禮物!

整個讓人笑到噴飯的禮物,覺得生活太缺乏樂趣的人一定要去看~!!!

我可愛的澳洲室友Cherie,送了我今年度最酷的聖誕禮物,
觀世音菩薩法力加持的拜拜用香一桶........
詳 http://misschaosingermany.blogspot.com/
PS: Ching是我的大學同班同學,現在在德國Tuebingen攻讀和平研究碩士,她筆下的生活、她解讀的歐洲永遠讓我覺得活力十足嚮往不已啊!

喔.....我好想念2005年這個時候去德國找她玩耍的日子......

No comments:

To companies who possess, or are passionate about obtaining and maintaining global reputation, Wendy is the diligent and professional digital marketer who is experienced in digital marketing, is always energetic about solving challenges in the new media field to help the business grow, and can optimize her contributions by utilizing her multilingual and multicultural background.