2007/12/06

夢到離家前的那一夜,跟媽媽、弟弟、皮皮東倒西歪躺在客廳沙發、地板,鼾聲呼吸聲平靜此起彼落的那一晚;

夢到你,變成了住在我樓下的鄰居,我們在夢裡的互動有趣到讓我忍不住揚起了嘴角。又或許只單單是因為看到了你就足以讓我滿足?

夢到自己奔入一個大禮堂,驚喜的發現開架式鋼琴,然後迫不及待、忘我的開始彈奏。

夢啊,好不真實,全都不真實,卻都明顯是我心中的牽掛、心底的想望。

距離好遠、感覺好難實現的夢.......

No comments:

To companies who possess, or are passionate about obtaining and maintaining global reputation, Wendy is the diligent and professional digital marketer who is experienced in digital marketing, is always energetic about solving challenges in the new media field to help the business grow, and can optimize her contributions by utilizing her multilingual and multicultural background.