2008/07/22

Sweet Lines from S.H. Folks

我也很高興認識你們~跟Wendy同學很聊得來哈~so, have a good trip~ see you in Chicago!
~Zheng L.

千萬別那麼客氣!其實你這次來上海也讓我學到了許多,提前讓我了解了許多自己想知道的東西,和你聊天真的超開心~
~Chrissy Z.

姐姐要走了嗎?今天下午出去了,忘記帶手機,錯過了和妳們晚餐.....不過九月份還會再見的:)
謝謝姐姐和我們聊了那麼多經驗,讓我們還沒去就愛上了IMC ^^
~Summer Y.

我也很高興可以多認識你這一個朋友,希望我們以後有機會見面,一路順風~
~Angela D.

親愛的,這兩個禮拜我也好開心,可惜這周加班太多,我們保持聯繫,希望早日在某處見面!哈哈:D
~Vali P.

也很高興認識你這樣朋友滿天下,遊遍天下的優秀朋友。保持聯繫:-)
~Nick N.

和你相處我也一樣很開心,希望有機會你能來上海工作 :-)一路平安喔~後會有期!
~Connie C.

Thank you folks! This city is so sweet because of you all.

No comments:

To companies who possess, or are passionate about obtaining and maintaining global reputation, Wendy is the diligent and professional digital marketer who is experienced in digital marketing, is always energetic about solving challenges in the new media field to help the business grow, and can optimize her contributions by utilizing her multilingual and multicultural background.