2008/03/24

原來有一種喜悅來得快,去得更快

而且可以這麼戲劇性收場。(收場了嗎?其實還不知道.....)

From 080323-Chicag...
但是我的無語、我的震驚、我腦中的那一片空白卻如此真實;
我所面對的狀況,竟是如此醜陋,如此不堪的在把戲劇情節搬到現實生活中上演。

花了很大的力氣要讓Art Institute裡面的曠世鉅作幫我轉移注意力,卻還是讓朋友察覺了我明顯的低潮。
一陣嘔吐似的傾吐過後烏煙瘴氣的感覺消散許多,心底的那一塊空卻仍頑固的存在著。

這個計畫那個夢,這場旅行那片夜景,在還沒上演以前就宣告劇終。
原來,這就是人生......

I have a dream...... ~ from the ending song of Blue Chicago

1 comment:

林韋地 said...

別太難過,不值得,加油!

To companies who possess, or are passionate about obtaining and maintaining global reputation, Wendy is the diligent and professional digital marketer who is experienced in digital marketing, is always energetic about solving challenges in the new media field to help the business grow, and can optimize her contributions by utilizing her multilingual and multicultural background.