2008/11/26

Struggle

在Intercampus上的我來回經過了好些地方,抬眼、留戀、沉默、假裝放下。
「當我遠颺」在mp3裡響起,又是隨選播放,又挑到了絕妙好時機。
下了車,快步衝回家的路上我把心底的天平擺出來認真的評估,不知道是不是音樂加持的關係,我才發現原來有些說服不了自己的事情就是說服不了的。

我害怕,我愧疚,我甚至覺得沒有臉面對這攤荒唐,覺得對你肯定交代不過去,
雖然你可能根本一點也不在乎,或者是沒有在乎過,
可是我,如同她所說的,不知道怎麼放下。
說破嘴想破頭,愚蠢如我至少還在這裡感覺得到,那比你多一點點的在乎。

才發現「當我遠颺」在每次唱起時,其實都讓我隱隱作痛.......

No comments:

To companies who possess, or are passionate about obtaining and maintaining global reputation, Wendy is the diligent and professional digital marketer who is experienced in digital marketing, is always energetic about solving challenges in the new media field to help the business grow, and can optimize her contributions by utilizing her multilingual and multicultural background.