2008/06/13

.

我也知道這樣很糟糕,可是我想,這種難過的感覺不只是對這座城市的依戀
重要的不是去哪裡,而是跟誰一起去。
重要的不是我人在哪裡,而是誰是那個在我身邊的人。

水瓶座的你,水瓶座的我。
同樣的嚮往自由,同樣的嚮往踏上這世界上的每片土地。
在我們短短的幾天相處裡,同在一個屋簷下的你我各有各的自在,對我而言,還多了那一份很久不曾有的令我心安的陪伴。連家裡的小小成員彷彿都因著有我的存在而更開心更懂得黏過來撒嬌,讓你、讓我臉上的笑容總因著她的淘氣而漾開。

姐姐要回家囉~小鬼頭。雖然姐姐真的很不想走。
一定要,一定要好好照顧哥哥喔!姐姐跟你打勾勾
...

No comments:

To companies who possess, or are passionate about obtaining and maintaining global reputation, Wendy is the diligent and professional digital marketer who is experienced in digital marketing, is always energetic about solving challenges in the new media field to help the business grow, and can optimize her contributions by utilizing her multilingual and multicultural background.