2009/04/21

八缺一姐妹們的下午茶

很懶惰的我想叫你們直接看嵐的BLOG就好了。簡單,明瞭,清楚,圖漂亮!這是我的吳哥姐妹們,就是可愛的她們在一年半前做了小衣服卡片把我送走,也就是她們在今年生日的時候拍攝影片祝我生日快樂,還有,就是她們給我工作的建議、撐著我在美國的所有夢想和所有幻滅瞬間,以及關心我一切學業、生活的點點滴滴。大家都說歡迎我終於回來了,我也心知肚明雖然百般不情願,有姐妹們的歡迎和陪伴,我就可以多享受一點「我回來了」的歡樂感。如果沒有她們,我恐怕還要繼續低沉一陣子.....

謝謝你們陪我、歡迎我。姐妹們,我回來了。

No comments:

To companies who possess, or are passionate about obtaining and maintaining global reputation, Wendy is the diligent and professional digital marketer who is experienced in digital marketing, is always energetic about solving challenges in the new media field to help the business grow, and can optimize her contributions by utilizing her multilingual and multicultural background.