2005/08/20

往日不在

還是那句往日早已不在了.....

我最近掙扎著網住一點屬於往日的軌跡.

今天回家途經台大,自己的ㄧ句"台大ㄟ~"都嚇了自己ㄧ跳.

好像那裏對我而言已只是另外一個古蹟ㄧ般,好像那只不過是另ㄧ個台北市的地標.

其實,他承載了多少青春歲月,瘋狂的年華,和一篇篇的夢.

而我,隨著前往瑞士的日子越來越近,卻越來越惶恐.

踏出國門那一刻,似乎真的要跟我的大學生生涯告別了.

也是要開始一種上班族的生活,如同我七月屈服八月卻逃開的生活......

各位,8/31我啟程前,留下你們的新地址吧!

讓我有機會寄上一點點,也是來自海外的思念.....

No comments:

To companies who possess, or are passionate about obtaining and maintaining global reputation, Wendy is the diligent and professional digital marketer who is experienced in digital marketing, is always energetic about solving challenges in the new media field to help the business grow, and can optimize her contributions by utilizing her multilingual and multicultural background.