2005/08/07

可愛的XX

幾天前在整理明信片和信件,無意間發現了這張海豚卡片。三年前的寒假,你透過堂哥的手把她送來給我,還附上了大大一盒的生日禮物-海豚吊飾一組。
我還記得當時自己的驚訝,也還記得當時的感動。明明覺得我們才認識沒多久,受此高規格待遇我真是受寵若驚,不過倒是沒有多想什麼,除了感謝。
現在回頭看看這張卡片,起頭是"可愛的XX",忽然有所領悟:原來我們之間的好感來源早就有跡可循,只是我很晚頓悟而已 XD
不過話說回來,又如何呢?現在我除了看著卡片傻傻的笑,傻傻的想著那段奇妙的歲月,世界 並沒有改變,也已經不會改變了不是.....unless you change your mind....

還是謝謝你的禮物。那是我少數在生日時,可以收得到的禮物 :)
I do love it.....

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
To companies who possess, or are passionate about obtaining and maintaining global reputation, Wendy is the diligent and professional digital marketer who is experienced in digital marketing, is always energetic about solving challenges in the new media field to help the business grow, and can optimize her contributions by utilizing her multilingual and multicultural background.