2007/07/13

剪髮、拔智齒

都在做完以後立刻開始後悔是怎樣...

看著滿地的頭髮,我努力說服自己不要在意的心情又快要崩解;
看見拔掉的智齒,瞬間就撲天蓋地襲擊而來的疼痛與腫脹又令人想跺腳......

我幹麻要選這樣的一天去做這樣的一些事?
表面上我的麻煩似乎痛快的了結了,實際上呢?













若不是因為赫然發現期待隔天能以更美好的面目現身,我應該也不會在這時候在意這麼多......
不管啦~我後悔了我怒了啦~~~~~
Ouch! 好痛

No comments:

To companies who possess, or are passionate about obtaining and maintaining global reputation, Wendy is the diligent and professional digital marketer who is experienced in digital marketing, is always energetic about solving challenges in the new media field to help the business grow, and can optimize her contributions by utilizing her multilingual and multicultural background.