2007/10/22

我一定是瘋了.....

才會在剛剛決定給自己20分鐘nap然後捲進被窩後,居然在鬧鐘響之前就醒來....
天啊我明明就很累,還有辦法在溫暖的被窩裡(我不是趴著喔!真的是被窩裡喔!)睡15分鐘就自然醒!!!!!!

各位朋友......西北學生壓力真的很大啊看到沒 XD




BTW,傳說中這不是第一次,我想得到的至少就有三次。
給我15分鐘,10分鐘過後自然醒;
給20分鐘,18分鐘自然醒;
給半小時,25分鐘起來自以為睡過頭.......

唉.....

No comments:

To companies who possess, or are passionate about obtaining and maintaining global reputation, Wendy is the diligent and professional digital marketer who is experienced in digital marketing, is always energetic about solving challenges in the new media field to help the business grow, and can optimize her contributions by utilizing her multilingual and multicultural background.