2005/11/03

愛上教堂

在Interlaken 和Spiez我共走訪了三座教堂,都有走進去裡面感受一下寧靜的氣氛。因為不是禮拜日,所以揭開大門走進去的時候多半都只有我自己 和自己的腳步聲相伴......。很久沒有上教堂了,已經快要忘記跟 神貼近的關係是什麼感覺,可是每次步入這些教堂我都會不由自主的想要跪下,重新懾服 在 祂腳下。那整個氣氛讓人太感動了~

主啊,我知道你愛我,也知道我所享受的一切恩典全部都從你而來,沒有你的眷顧我根本不配得到這一切。

我誠心感謝你的愛,誠心祈求你的寬待。在我軟弱的時候,在我低潮的時候,在我任性的時候........

No comments:

To companies who possess, or are passionate about obtaining and maintaining global reputation, Wendy is the diligent and professional digital marketer who is experienced in digital marketing, is always energetic about solving challenges in the new media field to help the business grow, and can optimize her contributions by utilizing her multilingual and multicultural background.