2007/03/06

相處起來很無聊的正妹

朋友正在煩惱這樣的女孩向自己表示好感的時候,到底該不該接受她的美意。

我無意掀起筆戰,我只是忽然的回頭想了想自己:

肯定的一件事是,我絕不是正妹。可是我或許是某些人眼中相處起來很無聊的人。

我認真,認真到有時候跟我處在一起沒有樂趣;
我嚴肅,嚴肅到就算我有時候努力搞笑,別人還是鮮少把我與「和善」這詞彙連結在一起;
我嚴格,嚴格到當我固守某些原則時,不容許法外施恩;
我天真,天真得不看小說漫畫、不迷音樂電視電影,還妄想自己跟別人的話題能更多重合在一起。

好像,跟我相處起來也沒多好玩.....糟了.....XD

No comments:

To companies who possess, or are passionate about obtaining and maintaining global reputation, Wendy is the diligent and professional digital marketer who is experienced in digital marketing, is always energetic about solving challenges in the new media field to help the business grow, and can optimize her contributions by utilizing her multilingual and multicultural background.