2007/03/13

95學年度幼童軍大會: 幕落與幕起

95學年度幼童軍大會: 幕落與幕起

李主任感謝我的協助,把我的名字與許許多多的童軍前輩們並列,甚至放在前面。
不敢、不敢。我寫了封Email去請李主任協助更正、補充,渺小如我實在承受不起那麼多的感謝。
或許看這裡的你們再點過去看的時候我的名字已經從文章中移除了,但是我點滴在心頭,不會忘記來自遙遠的高雄,那位素未謀面的長輩給我的提攜與肯定。

No comments:

To companies who possess, or are passionate about obtaining and maintaining global reputation, Wendy is the diligent and professional digital marketer who is experienced in digital marketing, is always energetic about solving challenges in the new media field to help the business grow, and can optimize her contributions by utilizing her multilingual and multicultural background.