2007/09/29

尋找一種寧靜

那種要透過按壓琴鍵才能找到的寧靜與安穩。

說不清為什麼,有一口氣悶在胸臆,在今天下午三點後那口氣持續緊縮、緊縮、弄得我差點窒息。

於是我知道 是時候了,我得尋找那讓我渴望已久、尋覓已久的琴音......


夜的寧靜於我而言,幻化成了更大一股對奔流的樂音的渴望,可是緊閉的Regenstein Hall of Music大門無預警的為一切畫上了休止符.......

oh......how I want to play....

No comments:

To companies who possess, or are passionate about obtaining and maintaining global reputation, Wendy is the diligent and professional digital marketer who is experienced in digital marketing, is always energetic about solving challenges in the new media field to help the business grow, and can optimize her contributions by utilizing her multilingual and multicultural background.