2016/01/02

Wendy Music Story=之壹= 因你而在/林俊傑

初識這首歌時,不只是JJ在MV中燦爛到不行的笑容讓我即刻愛上,更是因為歌曲中那種奔放、閃亮、完全無法掩飾的愛意讓我每次聽到這首歌都覺得心情好~~好!

那時,雖然他對我愛的JJ嫌東嫌西覺得這歌手也不過就這樣,我仍然把「因你而在」視為那位陽光大男孩對我唱的歌(他本人則從一而終的對我的一廂情願抗拒到底);嫌歸嫌,他還是在我嚷嚷沒幾次以後主動找來了整張專輯遞給我,「因你而在」也就這麼成為我的手機鈴聲大半年,害我每次手機響都捨不得接起來...(毆飛)

『我為你心跳 我為你祈禱 因為愛讓我們能遇到
因為你開始燃燒 痛才慢慢治療 』

如今,誰因我而在呢?
#WmusicStory

No comments:

To companies who possess, or are passionate about obtaining and maintaining global reputation, Wendy is the diligent and professional digital marketer who is experienced in digital marketing, is always energetic about solving challenges in the new media field to help the business grow, and can optimize her contributions by utilizing her multilingual and multicultural background.