2016/01/17

Wendy Music Story=之拾陸=下雨的晚上/黃玠

在生命極度黑暗的那段日子,幸虧有一批貼心的好朋友用各種方法陪伴我,Jeddie 那時送了我一首歌,
『最近的天氣真的不太好
每天都下雨 眼睛都下雨』
慢慢的吉他聲,淡淡的歌聲與某程度直達心底的唱法熨燙了我的焦慮,好幾個失眠的夜晚我會反覆的聽,一邊「下雨」一邊聽,讓自己累到不行才能好好休息。
謝謝妳陪我走過那麼一段。幸好有妳!
『期待明天的陽光 晒乾悲傷 溫暖而奔放』 ‪
#‎是呀有什麼過不去‬
‪#‎WmusicStory

No comments:

To companies who possess, or are passionate about obtaining and maintaining global reputation, Wendy is the diligent and professional digital marketer who is experienced in digital marketing, is always energetic about solving challenges in the new media field to help the business grow, and can optimize her contributions by utilizing her multilingual and multicultural background.