2016/01/05

Wendy Music Story=之肆= 啟程/范瑋琪

這首歌,曾讓我當眾落淚。
出國念碩士前,一起長大的童軍好朋友們陪我唱歌為我踐行,為著即將面臨約莫兩年的未知旅程,為著忽然要離開這批一起長大的好朋友好久,唱著唱著我突然哽咽而且再也唱不下去。
他們當然立即察覺啦!尤其要好的鐵四角默默的湊過來,他也輕輕的拍拍我的頭,看著我什麼都沒說,但勝過千言萬語...

#WmusicStory
 

No comments:

To companies who possess, or are passionate about obtaining and maintaining global reputation, Wendy is the diligent and professional digital marketer who is experienced in digital marketing, is always energetic about solving challenges in the new media field to help the business grow, and can optimize her contributions by utilizing her multilingual and multicultural background.