2007/08/23

寂寞發酵

隨著離開DC的時間逼近,我的寂寞感就越來越深了。

送別的PARTY,為別人的或者為我的,接踵而來。
許許多多已經熟識的新朋友開始為了他們暑假結束前的旅行開始計畫,或者老朋友們為了迎接剛到美國來的朋友規劃的接風旅行,我沒一個跟得上。

因為我要前進芝加哥,因為我要開始重新適應了。
新的。新的。重新適應。

那些語言學校裡的老面孔即將要在我所剩無幾的幾個上學日結束後成為另外一串Email聯絡名單;
我的好Partner好戰友可能也過不了幾天就會忘了那個總是坐在他旁邊認真上課也認真搞笑的女孩;
三不五時約著一起逛博物館逛DC的朋友也很快就要淡出奔向自己的新生活圈,返國回家的、轉校的、搬離DC這座城市的.....

ganz allein......

No comments:

To companies who possess, or are passionate about obtaining and maintaining global reputation, Wendy is the diligent and professional digital marketer who is experienced in digital marketing, is always energetic about solving challenges in the new media field to help the business grow, and can optimize her contributions by utilizing her multilingual and multicultural background.