2007/08/27

Farewell Washington DC

在Washington DC的生活,River House 322房的生活今天稍晚就要劃下句點了。
各位,我要正式前進芝加哥,展開我的留美學生生涯。

DC這座城市給我很多很多的感動與回憶,未來有機會,我很樂意再回到這裡來走走。
出乎意料的,是我居然在DC遇到了他^^雖然未來還茫茫,但是這突如其來的幸福想必可以轉化為我未來克服各種辛苦的動力,我對此深深感激.......

別了,這可愛的城市。別了,我親愛的DC好朋友們。
我們來日再聚 :)

No comments:

To companies who possess, or are passionate about obtaining and maintaining global reputation, Wendy is the diligent and professional digital marketer who is experienced in digital marketing, is always energetic about solving challenges in the new media field to help the business grow, and can optimize her contributions by utilizing her multilingual and multicultural background.