2005/10/25

油漆工日

整天就是擦油漆,為我們親愛的Uncle Bens。

中午Chris教練給我LEENA駕駛特訓,我目前的倒車還是開得很爛,需要相當的練習,尤其需要習慣有夠難轉動的方向盤和有夠難成功換檔的排檔。不過我相信之後狀況絕對會越來越好,我對自己有信心!!

不過話說有沒有這麼煩,Andrea居然跑來湊熱鬧,而他於是就順便敎她怎麼駕駛LEENA了;更糟的是,因為她本來就是習慣手排車的人,練習成效明顯比我好許多,真是......

唉,我依舊很討厭卡位人......

No comments:

To companies who possess, or are passionate about obtaining and maintaining global reputation, Wendy is the diligent and professional digital marketer who is experienced in digital marketing, is always energetic about solving challenges in the new media field to help the business grow, and can optimize her contributions by utilizing her multilingual and multicultural background.