2005/10/23

Julia, We are Closer

是的,我把一切告訴Julia了,我告訴她我的掙扎、我的失落、我的難過、我的不知所措....她都懂。她傾聽、她關懷,我們之間有了一些小秘密,可以偶 而擠眉弄眼就讓對方看懂。我偶而又走向低潮,可以悄悄走向她,祈求一點同情的眼神,吐訴一點委屈,至少,不用悶在自己心裡。

她說了:他並不笨。他絕對也知道自己現在身處的情況是怎樣的,他是如何被兩個關心他的人環繞,而他應該如何對應;問題只在他「選擇」如何回應而已。Julia也問我想不想乾脆告訴他?我說「太難」,因為我隱約感覺得到自己佔下風......

或許這次又會是另一場無疾而終的悲劇,as always,如果我陷得太深無法自拔,恐怕就只得期望從Julia或Ragga那裡得來的安慰,能讓我別那麼痛吧......

No comments:

To companies who possess, or are passionate about obtaining and maintaining global reputation, Wendy is the diligent and professional digital marketer who is experienced in digital marketing, is always energetic about solving challenges in the new media field to help the business grow, and can optimize her contributions by utilizing her multilingual and multicultural background.