2005/10/08

Sleeping Like A Baby

不知道為何,他並沒有回房睡覺,而就蜷伏在沙發上,靜靜的,靜靜的。

我試著喚醒他,卻忽然發現或許讓他就留在那兒會是對他而言最舒服的選擇。於是我拿了件毯子輕輕的為他蓋上,繼續回我的電腦前待著。

夜深了,只剩下他的呼吸聲與我的打字聲在迴響。其他人都已沉沉睡去,唯一的燈光只在我周圍,微微的、微微的放光,而這光線恰巧讓我能偶一抬頭就看到在那一頭的他,睡得像個孩子的他......

這夜,很美 :)

No comments:

To companies who possess, or are passionate about obtaining and maintaining global reputation, Wendy is the diligent and professional digital marketer who is experienced in digital marketing, is always energetic about solving challenges in the new media field to help the business grow, and can optimize her contributions by utilizing her multilingual and multicultural background.