2005/10/31

他們虐待我~

請看我的膝蓋傷!!是KISC虐待我的証明啊~
其實他們是我去攀岩時造成的黑青......可是從第一次去攀岩到現在都還沒好,而我又去了第二次攀岩,只有加深病況的份.....

還有,請看我的油漆手!這個真的就是KISC虐待我的証明了XD
日復一日的擦油漆行程讓我的手就算帶著手套還是染上一層黑(據說如果我戴橡皮手套的話就沒事,可是我多半只找得到布手套),而且今天洗掉一點明天又加回一點......仔細看指甲周圍吧,那些都是萬年卡在裡面洗不掉的油漆.....

各位,KISC生活不好過啊~:P

No comments:

To companies who possess, or are passionate about obtaining and maintaining global reputation, Wendy is the diligent and professional digital marketer who is experienced in digital marketing, is always energetic about solving challenges in the new media field to help the business grow, and can optimize her contributions by utilizing her multilingual and multicultural background.